inspirerende locatie

Behoefte aan een inspirerende studieplek? Of een goed gesprek? Dan ben je bij Liox aan het juiste adres.
Kijk rustig verder, of neem meteen een kijkje in de agenda voor onze events en studieplekken.

Huisregels

• Op locatie

1. Eten en drinken
    Enkel toegestaan op door de organisatie aangewezen locaties. Het meebrengen van eigen consumpties is toegestaan, indien dit geen alcoholische of verdovende middelen zijn. Op sommige locaties is ook een (museum)café aanwezig voor een heerlijke lunch, een goede kop koffie of andere lekkernijen. Kijk op de website van de studielocatie of dit het geval is.

2. Studiebenodigdheden
    Op locatie zijn tafels en stoelen aanwezig. Ook stopcontacten/verlengsnoeren en wifi worden verzorgd. Student dient zelf zijn/haar/hen studiespullen mee te nemen (laptop, boeken, artikelen enz.).

3. Studieplek
    Wij trachten aan ieders voorkeur met betrekking tot de tafelkeuze te voldoen, helaas is dit niet altijd mogelijk. Respecteer elkaars ruimte.

4. Foto’s
    Tijdens onze activiteiten kunnen foto’s worden gemaakt die voor eventuele marketing doeleinden gebruikt zullen worden of op onze website worden geplaatst. Heb je dit liever niet? Geef dit dan bij de fotograaf aan.

5. Persoonlijke eigendommen
    Draag zorg voor je eigen spullen. Er kan geen aansprakelijkheid worden ontleend aan verlies of diefstal van (persoonlijke) eigendommen. Wij vragen iedereen om gevonden voorwerpen in te leveren bij een van de medewerkers.